Utrustningen skickas med DHL och levereras till ett service point (utlämningsställe) som är geografiskt nära den address som du angav vid betalningen.
När får jag utrustningen levererad?
Utrustningen levereras till ett DHL service point senast dagen innan det startdatumet som du angett vid bokningen.
Vad händer om jag skickar tillbaks utrustningen senare än slutdatumet?
Om du inte skickat tillbaks utrustningen senast slutdatumet anses återlämningen vara försenad. En förseningsavgift kommer då att debiteras per försenat dygn.
Vad händer om utrustningen går sönder?
Om det uppkommit skador av utrustning utöver vanligt slitage så kommer GearRentle att fakturera dig som kund kostnaden för reparation eller ersättning utav utrustningen. Mer om detta finnes i våra villkor: http://www.gearrentle.se/villkor/
Vad är villkoren?
Våra villkor är framlagda här och inkluderar bland annat policy för förlorad eller trasig utrustning och avbokningsregler.